مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 14:412018-06-19سياسي

رد صلاحیت «پرویز مشرف» و «فاروق ستار» برای شرکت در انتخابات پاکستان


کمیسیون نظارت بر انتخابات «پرویز مشرف» و «فاروق ستار» را به علت حضور نیافتن در جلسات دادگاه، برای شرکت در انتخابات 2018 پاکستان رد صلاحیت کرد.

- رد صلاحیت پرویز مشرف و فاروق ستار برای شرکت در انتخابات پاکستان " کمیسیون نظارت بر انتخابات پرویز مشرف و فاروق ستار را به علت حضور نیافتن در جلسات دادگاه، برای شرکت در انتخابات 2018 پاکستان رد صلاحیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیسیون نظارت بر انتخابات پرویز مشرف رییس جمهور اسبق، فاروق ستار رهبر حزب متحده قومی و عبد القادر بلوچ وزیر سابق امور ایالتی و مرزی را برای شرکت در انتخابات پارلمانی 2018 رد صلاحیت کرد.

کمیسیون نظارت بر انتخابات پاکستان اعلام کرد، چون پرویز مشرف و فاروق ستار در جلسات دادگاه حاضر نشدند و نسبت به اتهامات وارد شده علیه خودشان پاسخگو نیستند رد صلاحیت می شوند.

علیه فاروق ستار دو پرونده وجود دارد که وی علاوه بر شرکت نکردن در جلسات دادگاه با پنهان کردن این موضوع هنگام کاندید شدن تلاش کرد کمیسیون نظارت بر انتخابات را فریب دهد.

فاروق ستار می تواند به رأی کمیسیون نظارت بر انتخابات درباره رد صلاحیت خودش اعتراض کند.

قرار بود پرویز مشرف بلافاصله پس از عید فطر به پاکستان آمده و درباره اتهامات وارد شده علیه خودش پاسخگو باشد، اما از این کار خودداری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت «پرویز مشرف» و «فاروق ستار» برای شرکت در انتخابات پاکستان

رد صلاحیت «پرویز مشرف» و «فاروق ستار» برای شرکت در انتخابات پاکستان