مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 08:182018-06-20اقتصادي

چگونه یک سایت بی نقص طراحی کنیم؟


یکی از برترین شرکت های موفق در طراحی سایت ایران با انتشار یادداشتی به بررسی موضوع جشنواره وب و موبایل ایران و فعالیت در زمینه طراحی سایت پرداخت.

- توسط برترین سایت جشنواره وب و موبایل ایران در سال 96 بررسی شد چگونه یک سایت بی نقص طراحی کنیم؟ یکی از برترین شرکت های موفق در طراحی سایت ایران با انتشار یادداشتی به بررسی موضوع جشنواره وب و موبایل ایران و فعالیت در زمینه طراحی سایت پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، در یادداشت شرکت طراحی سایت همیارتوسعه که در جشنواره وب و موبایل ایران جزو برترین شرکت های طراحی سایت ایران در سال 1396بوده، آمده است: جشنواره وب و موبایل ایران از ابتدای زمان تأسیس توانسته، نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

متن کامل این یادداشت را در ادامه می خوانیم.

معرفی جشنواره وب و موبایل ایران جشنواره وب و موبایل ایران با 10ها هزار شرکت کننده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وب سایت ها و نرم افزارهای موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می شود؛ هر ساله در مراسم اختتامیه این جشنواره، برترین وب سایت ها و نرم افزارهای موبایل ایران معرفی می شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آن ها اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک سایت بی نقص طراحی کنیم؟

چگونه یک سایت بی نقص طراحی کنیم؟