موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 02:052018-06-20سياسي

نکوداشت بسطامی و خرقانی بدون مشکل برگزار می شود


در حالی خبرهایی از مخالفت شدید مراجع عظام تقلید با برگزاری همایش میراث جهانی شاهرود، بسطام و خرقان در فضای مجازی می چرخد که دبیر اجرایی این همایش از نادرست بودن این اخبار و برگزاری این مراسم خبر داد.

- مجید پازوکی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: امام جمعه شاهرود، بسطام، آیت الله اشرفی و علمای عالی قدرمنطقه، مسوولان و مردم از این همایش اظهار حمایت کردند، مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این همایش در حال برگزاری است.

او ادامه داد: تمام این اخبار نادرست را به عنوان دبیر این همایش رد می کنم.

فصل الخطاب ما جمله معروف مقام معظم رهبری است که در بازدید از شاهرود فرمودند:حساب بایزید و شیخ ابوالحسن خرقانی از صوفی نماها و دراویش جدا است.

ما نیز در این راستا فعالیت می کنیم.

مجموعه استادانی که در این همایش شرکت کردند معتقدند باید از این بزرگان را غبار روبی کنیم و دست کسانی که با انتصاب خود به این عزیزان دارند برای خودشان هویت جعلی کسب کنند، نجات دهیم.

دبیر اجرایی میراث جهانی شاهرود، بسطام و خرقان اظهار کرد: برنامه اصلی ما روز پنجشنبه 31 خردادماه برگزار می شود و برنامه روز چهارشنبه 30 خردادماه که گشتی در منطقه خرقان، بازدید از مزارعارف عالیقدر- ابوالحسن خرقانی بود اجرا شد تا با امکان سنجی و حضور سرمایه گذاران گردشگری شاهرود را به منطقه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت بسطامی و خرقانی بدون مشکل برگزار می شود

نکوداشت بسطامی و خرقانی بدون مشکل برگزار می شود