مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 23:512018-06-21ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی فوتبال ایران در روسیه، درگیری لفظی کاستا با خبرنگار ایرانی! توهین مهاجم اسپانیا به خبرنگار ایرانی، - ظریف فهرست بخشی از مطالبات ایران از آمریکا را منتشر کرد، فیلم /لایی بازی یوزها با ستارگان اسپانیا و ردپای ایران در مذاکرات رییس جمهور آمریکا و رهبرکره شمالی پربیننده ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در چهارشنبه، 30خردادماه را در اینجا مشاهده می کنید: پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی فوتبال ایران در روسیه"     پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.

      درگیری لفظی کاستا با خبرنگار ایرانی!/ توهین مهاجم اسپانیا به خبرنگار ایرانی"        در پایان مسابقه مهاجم تیم فوتبال اسپانیا نسبت به سؤال خبرنگار ایرانی واکنش تندی نشان داد.

     ظریف فهرست بخشی از مطالبات ایران از آمریکا را منتشر کرد"   وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای چندی پیش مایک پامپئو و خواسته های 12گانه او از ایران فهرستی از مطالبات ایران از آمریکا را منتشر و تأکید کرد کشوری که برجامِ مورد تأیید شورای امنیت را زیرپا می گذارد، نباید از ایران انتظار مذاکره مجدد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته