مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 19:062018-06-22بين الملل

کمک های آمریکا به فلسطین در ازای موافقت با معامله قرن است


«محمد البرادعی» رییس پیشین آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: تمایل واشنگتن به ارائه کمک هایی به غزه وکرانه باختری در ازای گرفتن امتیاز های ظالمانه موسوم به معامله قرن ساخته دولت آمریکا، - " محمد البرادعی رییس پیشین آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: تمایل واشنگتن به ارائه کمک هایی به غزه وکرانه باختری در ازای گرفتن امتیاز های ظالمانه موسوم به معامله قرن ساخته دولت آمریکا، برای به سازش کشاندن فلسطینی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، البرادعی برنده جائزه نوبل در سال 2005 در شبکه اجتماعی توییتر نوشت، به نظر می رسد این طرح آمریکایی همان ارائه کمک های اقتصادی به اهالی غزه وکرانه باختری به هدف به دست آوردن موافقت آن ها وگرفتن امتیاز های ظالمانه از آن ها از طریق گذشتن از حقوق خود در قالب طرح موسوم به معامله قرن باشد.

وی با طرح پرسشی ادامه داد: چه وقت آن ها می خواهند بفهمند که حق در آزادی است، خریدنی نیست و مردم فلسطین به توطئه های شبانه آن ها آگاه هستند.

البرادعی این توییت را که با 6 میلیون دنبال کننده مواجه شد پس از ساعاتی از سفر جارد کوشنر داماد ومشاور ترامپ رییس جمهوری آمریکا و جیسون گرینبلات فرستاده آمریکا به خاورمیانه شامل مصر، عربستان، اردن، قطر وفلسطین اشغالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های آمریکا به فلسطین در ازای موافقت با معامله قرن است

کمک های آمریکا به فلسطین در ازای موافقت با معامله قرن است