مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 16:152018-06-23سياسي

آغاز فعالیت مرکز نوآوری و شکوفایی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


معاون رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: ایران جزو کشورهایی است که بالاترین سرمایه یعنی نیروی انسانی توانمند را در اختیار دارد و اگر قدر این سرمایه را بدانیم، - هیچ کس توان تحریم کشور و توهین به آن را ندارد.

محمدصادق بیجندی درگفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نوآوری های باز یکی از مباحث بسیار جدی دنیای امروز است که این مراکز به دنبال توسعه آن در داخل کشور هستند.

وی در توضیح نوآوری های باز، گفت: نوآوری باز امکان ارائه ایده را برای افراد خلاق و نوآور فراهم کرده و به عبارت دیگر درها را برای نوآوری این دسته از افراد باز می کند، چراکه معتقدیم این سیستم ها هستند که به بلوغ و باروری ایده های خوب کمک می کنند.

ما در مراکز نوآوری و شکوفایی(منش) جهاد دانشگاهی به دنبال دعوت و جذب افراد خلاق و ایده پرداز هستیم تا پس از بررسی ایده ها و تیم سازی به سمت عملیاتی شدن پیش برویم.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان درخصوص شرایط جذب افراد خلاق در مراکز نوآوری و شکوفایی، گفت: از آنجاکه مراکز نوآوری و شکوفایی بر اساس نوآوری باز شکل گرفته، ورود و جذب در آن برای آحاد جامعه آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مرکز نوآوری و شکوفایی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

آغاز فعالیت مرکز نوآوری و شکوفایی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی