مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 07:302018-06-24فناوري

برنامه گوگل برای اندازه گیری اشیاء آمد


گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن اندازه گیری خود را که مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (ARCore) است، برای کاربران منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، از آنجا که بسیاری از کاربران سر و کارشان با اندازه گیری و سنجش وسائل و ابزارهای مختلف پیرامونشان است، گوگل اعلام کرده که با بهره گیری از فناوری های نوین و روز جهان همچون واقعیت افزوده (ARCore) توانسته است یک اپلیکیشن و برنامه جدیدی را به منظور دسترسی و استفاده کاربران توسعه دهد.

این اپلیکیشن جدید و شگفت انگیز که مِژِر اپ (Measure app) نام دارد، هم اکنون در پلت فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور موجود است، با استفاده از فناوری واقعیت افزوده می تواند اجسام و اشیای واقعی موجود در پیرامون کاربران را به طور دقیق اندازه گیری کند و به آن ها در درج اندازه، سایز و قد اجسام موردنظر خود کمک کند.

کاربران و علاقمندان به این اپلیکیشن کاربردی می توانند با مراجعه به پلی استور، آن را جست وجو و پیدا کرده و سپس به دانلود و نصب آن اقدام کنند.

این اپلیکیشن اندازه گیری از دوربین گوشی های هوشمند استفاده کرده و می تواند طول، عرض و اندازه اشیای موردنظر کاربران را اندازه بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه گوگل برای اندازه گیری اشیاء آمد

برنامه گوگل برای اندازه گیری اشیاء آمد