مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 07:052018-06-25اقتصادي

استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور در تمامی استان ها


با حضور معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی چگونگی فعالیت و خدمات سامانه پیشخوان صدور مجوزهای کسب و کار کشور در استان تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد دارایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی و هیئت دولت " استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور" در تمام استان های کشور درحال طراحی و پیاده سازی است .

حسین میرشجاعیان هدف از طراحی و راه اندازی این مرکز را سهولت دسترسی مردم برای اخذ مجوزهای مورد نیازشان عنوان کرد و افزود: این مرکز ملی از 4 زیرسامانه سام ، دادور، نما و یاور تشکیل می شود .

معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه این مرکز ملی هوشمند براساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی کار خود را آغاز کرده است، گفت: هدف نهایی سامانه دادور تبدیل شدن به پیشخوان مجوز دهی کشور است که به صورت یکپارچه شکایات کشور را دریافت می کند .

میرشجاعیان تاکید کرد: اگر کار براساس جدیت و نتیجه دهی دنبال شود تامین زیرساخت ها تنها 10 درصد کار است و 90 درصد دیگر به راهبری، مطالبه گری مردم و استفاده از سامانه و مرکز ملی پایش کسب و کار باز می گردد .

وی با بیان اینکه باید هزینه های مبادلاتی برای بنگاه های اقتصادی کاهش یابد، اظهار کرد: بهبود محیط کسب و کار کاهنده هزینه های مبادلاتی است، اما عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور در تمامی استان ها

استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور در تمامی استان ها