مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:252018-06-25سياسي

دفتر سیدمحمد خاتمی نه هبه است نه هدیه


مدیرعامل بنیاد باران می گوید، دفتر سیدمحمد خاتمی نه خانه و محل سکونت خاتمی است و نه دفتر شخصی او و نه رییس دولت اصلاحات مالکیتی خاصی بر آن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد24 نوشت: موضوع املاک مصادره ای با خبر ویلای سرلشکر فیروزآبادی در میان افکار عمومی مطرح شد و با ویلای سعدآباد علی اکبر ولایتی ادامه یافت.

هنوز ماجرای ویلای مصادره ای ولایتی مشخص نشده بود که خبر استفاده سیدمحمد خاتمی از ویلای مصادره ای دکتر اقبال، نخست وزیر پهلوی به میان آمد.

سایت تاریخ ایرانی البته توضیح داد که دفتر فعلی خاتمی، منزل سابق هوشنگ انصاری بوده نه منوچهر اقبال و مالک از این که دفتر خاتمی آنجاست، اعلام رضایت کرده است.

با این همه جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران، می گوید خاتمی هیچگونه مالکیتی بر ساختمان ندارد و تنها به عنوان استفاده و به دعوت متولیان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) از ملک استفاده کرده است.

تخریب همیشه ساده تر است جواد امام به رویداد24 گفت: اخیرا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مجموعه ای از ابهامات و سوالات و شبهه افکنی هایی مطرح شده مبنی بر غصب سی ساله غیر شرعی و غیر قانونی کاخ آقای اقبال توسط سیدمحمد خاتمی.

مثل همیشه خراب کردن ساده تر از درست کردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر سیدمحمد خاتمی نه هبه است نه هدیه

دفتر سیدمحمد خاتمی نه هبه است نه هدیه