مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 11:152018-06-25فرهنگي

جشنواره ی کن از نگاهی دیگر / «یک ارتباط فرانسوی»


یک پخش کننده بین المللی سینمای ایران،جشنواره ی فیلم کن سپری شده را در مقاله ای ارزیابی کرد.

- محمد اطبایی در این نوشتار با عنوان جشنواره کن از نگاهی دیگر که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کن از 18 تا 29 اردیبهشت در فرانسه برگزار شد، جشنواره ای که همواره درباره انتخاب فیلم ها و شیوه و عوامل تعیین کننده در این انتخاب ها، بحث و جدل های بسیاری بوده و خواهد بود.

تردیدی نیست که این جشنواره، مهم ترین رویداد سینمایی جهان است و حضور و انتخاب یک فیلم در هر یک از بخش های جشنواره، سرنوشت اقتصادی آن فیلم را تغییر جهت می دهد.

جشنواره فیلم ،محل نمایش آثار کیفی و نوآورانه و فرصتی برای کشف استعدادها و جریان های سینمایی است و جشنواره ای موفق تر است که این کیفیت ها و فرصت های عرضه و ارتقای فیلم ها به بازارهای جهانی و رسانه ها بیشتر دیده شوند.

جشنواره فیلم کن با مدیریت مدبرانه خود در طول تاریخ برگزاری اش به خوبی توانسته خود را از دیگر جشنواره های فیلم جدا کرده و با فاصله در نوک قله مهمترین رویدادهای سینمایی دنیا قرار گیرد.

این موقعیت بی نظیر هنری و اقتصادی جشنواره کن، رقابتی خاص را در میان تولیدات سینمایی همه کشورهای جهان به وجود آورده و به گونه ای که همه ساله نزدیک به سه تا چهار هزار فیلم بلند سینمایی به بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ی کن از نگاهی دیگر / «یک ارتباط فرانسوی»

جشنواره ی کن از نگاهی دیگر / «یک ارتباط فرانسوی»