مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 08:062018-06-26اقتصادي

موج سواری سودجویان اقتصادی روی ندانم کاری برخی مدیران دولتی


تیم اقتصادی دولت دچار بی برنامگی است؛ وقتی رییس بانک مرکزی بگوید نمی داند چه تصمیمی بگیرد معلوم است یک نفر می تواند 38 هزار سکه بخرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان از روزنامه های حامی دولت در یادداشتی نوشت: دادستان تهران آقای جعفری دولت آبادی در نشست خبری خود از تعیین تکلیف چند پرونده اقتصادی صحبت کردند و در ضمن سخنان خود به مطلبی اشاره کردند که این روز ها نقل مجالس است.

به گفته ایشان انحصار حجم سکه فروخته شده با منطق عدالت ناهمخوان است.

دولت برای جذب نقدینگی در مدت اخیر اقدام به فروش سکه در سطح گسترده کرد و خریدار اول 38 هزار سکه، نفر دوم 23 هزار عدد و نفر سوم نیز چهار هزار و اندی سکه خریداری کرده است.

وقتی تیم اقتصادی دولت همانند حجره نشین های دوره قاجاریه طرح و برنامه اقتصادی دارد، آیا امیدی به برون رفت از وضع موجود می رود؟ تیم اقتصادی دولت در حوادث ارزی اخیر با کدام کارت بازی کردند و چگونه صندوق ارزی بانک مرکزی را چند قفله کردند که ارز نزدیک به 4 هزار تومانی در کوتاه مدتی به هشت هزار تومان رسید و خنده دار به بهانه جمع آوری نقدینگی از بازار بیش از 7 میلیون سکه بهار آزادی به قیمت زیر دو میلیون تومان فروختند و امروز قیمت سکه به مرز 3 میلیون تومان رسید یعنی خریداران سکه که به گفته دادستان محترم تهران ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری سودجویان اقتصادی روی ندانم کاری برخی مدیران دولتی

موج سواری سودجویان اقتصادی روی ندانم کاری برخی مدیران دولتی