مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 07:402018-06-27اقتصادي

الان واردات خودرو خیانت است/ دولت را تهدید می کنند


عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: ما در شرایط طبیعی مخالف واردات خودروهای لوکس و لوکس سواری اقشار ثروتمند نیستیم بلکه معتقدیم در شرایط جنگ اقتصادی، - اختصاص منابع ارزی محدود کشور به واردات کالاهای لوکس و غیرضرور، نادرست و خیانت به اکثریت اقشار جامعه است.

امیرحسن کاکایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ممنوعیت واردات خودرو در شرایط فعلی، اقدامی درست و واجب است زیرا در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و منابع ارزی کشور باید کنترل و به سمت نیازهای اصلی و اساسی مردم هدایت شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن واردکنندگان خودرو اخیرا اعلام کرده که حدود 15 هزار نفر در حوزه واردات خودرو مشغول به کار هستند و اگر ظرف سه ماه آینده ممنوعیت واردات خودرو رفع نشود، ممکن است تمام پرسنل خود را بیکار کنند، خاطرنشان کرد: اشتغال واردات خودرو در دو حوزه اصلی واردات و فروش و همچنین خدمات پس از فروش تعریف می شود و اگر منظور واردکنندگان خودرو از 15 هزار نفر، پرسنل شاغل در خدمات پس از فروش نیز هست آمار درستی به نظر می رسد.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: اگر آقایان واردکننده خودرو در نظر دارند با اتخاذ چنینی مواضعی، دولت را تهدید کنند که اگر واردات خودرو آزاد نشود، کار خود را تعطیل کرده و به خودروهای فروخته شده از سوی خود خدمات پس از فروش نیز ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الان واردات خودرو خیانت است/ دولت را تهدید می کنند

الان واردات خودرو خیانت است/ دولت را تهدید می کنند