مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 07:502018-06-27سياسي

برترین سایت در زمینه طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل در سال 96 انتخاب شد


یکی از برترین شرکت های موفق در طراحی سایت ایران با انتشار یادداشتی به بررسی موضوع جشنواره وب و موبایل ایران و فعالیت در زمینه طراحی سایت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، در یادداشت شرکت طراحی سایت همیارتوسعه که در جشنواره وب و موبایل ایران جزو برترین شرکت های طراحی سایت ایران در سال 1396بوده، آمده است: جشنواره وب و موبایل ایران از ابتدای زمان تأسیس توانسته، نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

متن کامل این یادداشت را در ادامه می خوانیم.

معرفی جشنواره وب و موبایل ایران جشنواره وب و موبایل ایران با 10ها هزار شرکت کننده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وب سایت ها و نرم افزارهای موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می شود؛ هر ساله در مراسم اختتامیه این جشنواره، برترین وب سایت ها و نرم افزارهای موبایل ایران معرفی می شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آن ها اهدا می شود.

امروزه راه اندازی وب سایت برای کسب و کارهای مختلف الزامی است ولی انتخاب بین شرکت های طراحی سایت به نیازها و بودجه افراد بستگی دارد.

در بین 5 کاندیدای برتر طراحی سایت و سئو جشنواره وب و موبایل سال 96 شرکت همیارتوسعه اقتصادی ترین تعرفه ها را همراه با امکانات و آموزش های منحصر به فرد برای برخورداری از یک وب سایت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین سایت در زمینه طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل در سال 96 انتخاب شد

برترین سایت در زمینه طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل در سال 96 انتخاب شد