مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 09:262018-06-27اقتصادي

در جنگ اقتصادی ستون پنجم دشمن نباشید؛ نفرین مردم دنیا و آخرتان را بر باد خواهد داد


در شرایطی که دشمن از تمام ابزا های لازم برای به زانو دراوردن مردم ایران اسلامی بهره می برد، در داخل کشور به عنوان ستون پنجم عمل می کنند و مشکلات مردم بویژه در زمینه اقتصادی افزایش می دهند.

- در جنگ اقتصادی ستون پنجم دشمن نباشید؛ نفرین مردم دنیا و آخرتان را بر باد خواهد داد " نماینده مردم میانه گفت:در شرایطی که دشمن از تمام ابزا های لازم برای به زانو دراوردن مردم ایران اسلامی بهره می برد، در داخل کشور به عنوان ستون پنجم عمل می کنند و مشکلات مردم بویژه در زمینه اقتصادی افزایش می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر یعقوب شیویاری نماینده مردم شریف میانه در رابطه مشکلات اخیر اقتصادی کشور در تذکر کتبی خطاب به رییس جمهور گفت:در شرایطی که دشمن از تمام ابزا های لازم برای به زانو دراوردن مردم ایران اسلامی بهره می برد،عموما در داخل کشور به عنوان ستون پنجم عمل می کنند و مشکلات مردم بویژه در زمینه اقتصادی افزایش می دهند.

مسائل اخیر از جمله گرانی خودرو تا مسکن است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:داشتن برخی دولتمردان و وابستگان شان در خرید و فروش ارز سکه و عدم نظارت و مدیرت کافی در حوزه اجرایی بدبینی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پیش داشته و دشمنان قسم خورده این مرز بوم را گستاخ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ اقتصادی ستون پنجم دشمن نباشید؛ نفرین مردم دنیا و آخرتان را بر باد خواهد داد

در جنگ اقتصادی ستون پنجم دشمن نباشید؛ نفرین مردم دنیا و آخرتان را بر باد خواهد داد