مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 11:052018-06-27اقتصادي

افراد غیر بازاری شرایط کاسبی را برهم زدند/ کاسبان نگران نبود امنیت در بازار


دو روز اخیر در بازار بزرگ تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه معاونت امور اقتصادی وزارت صنعت، - افراد غیر بازاری شرایط کاسبی را برهم زدند/ کاسبان نگران نبود امنیت در بازار درپی شرایط به وجود آمده طی یکی - دو روز اخیر در بازار بزرگ تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه معاونت امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت حل مشکلات صنوف را برعهده گرفته است، گفت: برخی صنوف در زمینه تامین کالا، نسبت به آینده بدبین هستند.

یدالله صادقی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با انتظارات فعالان اقتصادی و جلسه اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: فعالان اقتصادی و صنفی تسهیل شرایط ارزی جدید را خواستار هستند که در جلسه اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونت امور اقتصادی این وزارتخانه مامور شد با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تشکیل کمیته های بررسی و حل مشکلات سیاست های اخیر ارزی دهد.

وی ادامه داد: خروجی کمیته های بررسی به وسیله وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات دولت مطرح و مشکلات با همکاری وزارتخانه و بانک مرکزی حل خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه برپایی اعتراضات در منطقه بازار به معنای آن نیست که حتما بازاری ها معترض هستند، خاطرنشان کرد: در روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد غیر بازاری شرایط کاسبی را برهم زدند/ کاسبان نگران نبود امنیت در بازار

افراد غیر بازاری شرایط کاسبی را برهم زدند/ کاسبان نگران نبود امنیت در بازار