مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 15:202018-06-27سياسي

آرامش در جهان امروز از راه آموزش، هنر و گفتمان فرهنگی میسر می شود


دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، درآیین تودیع "استر کیش لاروش"، رییس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، ضمن قدردانی از تلاش ها و حضور مؤثر خانم لاروش در دوران ریاست وی در دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، - دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، درآیین تودیع "استر کیش لاروش"، رییس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، ضمن قدردانی از تلاش ها و حضور مؤثر خانم لاروش در دوران ریاست وی در دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، تأکید کرد: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند صلح و آرامش است و این امر فقط از راه آموزش، هنر و گفتمان فرهنگی میسر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، ضمن قدردانی از تلاش ها و حضور مؤثر خانم لاروش در دوران ریاست وی در دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، تأکید کرد: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند صلح و آرامش است و این امر فقط از راه آموزش، هنر و گفتمان فرهنگی میسر می شود.

وی افزود: در مدت حضور خانم لاروش به دلیل توانمندی ها و شناخت درست وی از ایران و منطقه، همکاری های خوبی در این زمینه ها با کمیسیون های ملی کشورهای دیگر برقرار شد.

دکتر ایوبی با تأکید بر محورهای فعالیت کمیسیون ملی یونسکو در ایران، ابراز امیدواری کرد که همکاری با خانم لاروش در حوزه های مختلف کاری مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش در جهان امروز از راه آموزش، هنر و گفتمان فرهنگی میسر می شود

آرامش در جهان امروز از راه آموزش، هنر و گفتمان فرهنگی میسر می شود