مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 15:252018-06-27بين الملل

دختر یوسف القرضاوی در مصر دست به اعتصاب غذا زد


وکیل دختر رهبر معنوی اخوان المسلمین اعلام کرد که موکلش از روز سه شنبه دست به اعتصاب غذا زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، وکیل علا یوسف القرضاوی، دختر رهبر معنوی اخوان المسلمین و رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمین اعلام کرد که وی از روز سه شنبه به منظور "توقف شکنجه و مرگ تدریجی اش و برای تغییر اوضاع فاجعه بار حبسش" دست به اعتصاب غذا زده است.

در همین راستا، دختر القرضاوی اتخاذ تدابیر حقوقی لازم که به آزادی هرچه سریع تر وی و پایان حبسش بینجامد، خواستار شده و تاکید کرده است که حبس وی بر اساس ادله و شواهد حقوقی و یا بر مبنای پرونده ای مدون صورت نگرفته است.

پس از اینکه دادگاه کیفری الجیزه مصر حکم به آن داد که حبس علا یوسف القرضاوی را برای 45 روز دیگر تمدید کند، وی تصمیم گرفت که دست به اعتصاب غذا بزند.

علا روز سه شنبه از زندادن زنان "القناطر" به دادگاه منتقل شد و در قفس شیشه ای ضد صدا قرار گرفت تا نوبتش برسد و سپس دادگاه حکم به تمدید حبس وی داد و به وکیل او فرصتی برای ارائه دلایل و شواهد و مدارکی در اعتراض به این تمدید حبس خودکامانه ای که از یک سال قبل ادامه یافته است، داده نشد.

وکیل علا القرضاوی تاکید کرد که علا را به اعتصاب غذا تشویق نکرده است، زیرا ممکن است به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب او و شرایط بد زندان، جانش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر یوسف القرضاوی در مصر دست به اعتصاب غذا زد

دختر یوسف القرضاوی در مصر دست به اعتصاب غذا زد