مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1397 ساعت 09:452018-06-28سياسي

اگر واقعیت ها به مردم گفته شود، آنان در صحنه باقی خواهند ماند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه در شرایط امروز، مقاومت، ایستادگی و دست یابی به درک درست، عوامل مهم در رسیدن به پیروزی محسوب می شود، - گفت: معتقدیم اگر واقعیت ها به مردم گفته شود، آنان در صحنه باقی خواهند ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی سعیدی شامگاه دیروز در مراسم یادبود شهدای 7 تیر که به میزبانی حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: شهید بهشتی با 72 تن از یارانش نماینده یک تفکر و یک مکتب بودند و در مقابل آنان، بنی صدر به نمایندگی از تفکر دیگر قرار داشت اما به راستی مرز و شاخص های این دو تفکر چه چیزهایی بودند.

وی با بیان اینکه بنای تفکر انقلاب اسلامی با تفکر امام خمینی (ره) گره خورده است، افزود: معیار تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی، تفکر مقام معظم رهبری است؛ هر تفکری که در تقابل با اندیشه غالب باشد، تفکر انحرافی محسوب می شود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: تجربیات تاریخی باید برای ما درس آموز باشد، اگر بخواهیم سرمنشا اختلافات از زمان آفرینش آدم تا به امروز را تبیین کنیم دارای سه محور مشروعیت، حکومت داری و تاثیر حداقلی یا حداکثری دین در جامعه است.

سعیدی تصریح کرد: در موضوع حکومت داری، عده ای در تاریخ، پیامبر اسلام (ص) را در نقش یک پیام رسان پذیرفته بودند و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر واقعیت ها به مردم گفته شود، آنان در صحنه باقی خواهند ماند

اگر واقعیت ها به مردم گفته شود، آنان در صحنه باقی خواهند ماند