مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1397 ساعت 11:552018-06-28اجتماعي

تسهیل در حمل و نقل شهری، عامل توسعه گردشگری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تسهیل در امور حمل و نقل شهری علاوه بر حل مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی هوا، زمینه ساز رشد و توسعه صنعت گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صادقیان در جلسه بررسی راهکارهای تسهیل در امور حمل و نقل شهری استان، با اشاره به ثبت یزد به عنوان شهر میراث جهانی و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه گردشگری، بر اهمیت صنعت گردشگری در راستای اشتغال پایدار و رشد و توسعه اقتصادی تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، افزود: تسهیل در امور حمل و نقل شهری علاوه بر حل مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی زمینه ساز رشد و توسعه صنعت گردشگری است و این موضوع موجب شده تا برنامه ریزی مدیران مربوطه بر این محور پیش رود.

محمود شاکری شمسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، گفت: ویژگی مشترک راه اندازی خطوط حمل و نقل مترو کشور، فاصله زمانی حدوداً 15 ساله از شروع طرح تا بهره برداری از آنهاست.

وی تصریح کرد: ما باید با افق دید بیشتری به این موضوع بنگریم و با در نظرگرفتن نیازهای آینده و با توجه به پیش بینی رشد جمعیتی استان از هم اکنون پیگیر این پروژه باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست در رابطه با انواع سامانه های حمل و نقل شهری از جمله مترو، تراموا و بی آرتی، قوانین حمایت از سامانه های حمل و نقل ریلی درون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در حمل و نقل شهری، عامل توسعه گردشگری است

تسهیل در حمل و نقل شهری، عامل توسعه گردشگری است