مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 11:262018-06-29ورزشي

پیاده روی شبانه بانوان در ورزشگاه آزادی دهدشت/ ورزش با طعم مشقت + تصاویر


یکی از فضاهای ورزشی که برای بانوان در نظر گرفته شده استادیوم آزادی شهر دهدشت است که شب ها زوج برای بانوان در نظر گرفته شده است تا بتوانند برنامه پیاده روی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فضاها و اماکن ورزشی اختصاصی بانوان در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه قابل مقایسه با فضاهای مختص به آقایان چه از نظر سرانه و چه از حیث امکانات نیست.

این در حالی است که بانوان با کمی توجه بیشتر می توانند در عرصه های بین المللی گاه درخششی بیش از آقایان داشته باشند و بانوی ایرانی نشان داده در هر جبهه ای و در هر صحنه ای قابلیت درخشش را دارد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد بانوان در عرصه های مختلف از جمله در ورزش توانمندی و شایستگی های خود را به خوبی نشان داده اند اما فرصت های برابر با مردان در بعضی فضاها و اماکن ندارند.

هر چند در 4 دهه اخیر تلاش های زیبای برای این عقب ماندگی در ایجاد فضاها صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

بانوان در همه نقاط استان قابلیت درخشش دارند از جمله در شهرستان کهگیلویه بزرگ که ظرفیت های زیادی برای موفقیت بانوان وجود دارد.

یکی از فضاهای ورزشی که برای بانوان در نظر گرفته شده استادیوم آزادی شهر دهدشت است که شب های زوج برای بانوان در نظر گرفته شده است تا بتوانند برنامه پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی شبانه بانوان در ورزشگاه آزادی دهدشت/ ورزش با طعم مشقت + تصاویر

پیاده روی شبانه بانوان در ورزشگاه آزادی دهدشت/ ورزش با طعم مشقت + تصاویر