مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 18:452018-06-29سياسي

تفحص از علل ناکارامدی خودروسازهای داخلی در دستورکار نمایندگان


نمایندگان مجلس در جلسات علنی این هفته تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارامدی شرکتهای خودروساز داخلی در حوزه های مختلف را مورد بررسی قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسات علنی یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری بررسی لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم، طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آن ها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم را در دستور کار دارند.

طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور، لایحه عضویت دولت ایران در همکاری های تأیید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا- اقیانوسیه، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح و لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان از دیگر دستورکارهای مجلس در جلسات هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان همچنین در ادامه طرح معافیت وزارتخانه ها و موسسات دولتی از پرداخت هزینه های ثبتی، طرح دهیاری ها، طرح استفساریه ماده (36) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، طرح اصلاح تبصره ماده (26) قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست و طرح استفساریه بند (2) ماده (2) قانون مالیات های مستقیم و طرح صدور چک را مورد رسیدگی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفحص از علل ناکارامدی خودروسازهای داخلی در دستورکار نمایندگان

تفحص از علل ناکارامدی خودروسازهای داخلی در دستورکار نمایندگان