مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1397 ساعت 14:202018-06-30فرهنگي

دریافت مانده قدر السهم بن کارت های دانشجویی و استادان از 16 تیرماه


مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از امکان دریافت مانده قدر السهم بن کارت های دانشجویی و استادان از 16 تیرماه خبر داد.

- مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر خبر داد: دریافت مانده قدر السهم بن کارت های دانشجویی و استادان از 16 تیرماه مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از امکان دریافت مانده قدر السهم بن کارت های دانشجویی و استادان از 16 تیرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مهدی اکرمی مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر" با بیان این مطلب اظهارکرد: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی دارندگان بن کارت های دانشجویی و استادان این امکان را دارند تا از شنبه 16 تیرماه سال جاری، برای دریافت مانده قدر السهم خود با مراجعه به خودپردازهای بانک شهر و یا از طریق خرید روی همه دستگاه های کارتخوان فروشگاهی اقدام کنند.

وی افزود: افرادی نیز که بن کارت ثبت نام کرده اما در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب موفق به دریافت آن نشده اند یا بن کارت خود را گم کرده اند و همچنین افرادی که از بن کارت های کارت ملی هوشمند و یا NFC در زمان نمایشگاه کتاب استفاده کرده و مبلغی مانده در بن کارت خود دارند نیز می توانند از این تاریخ با مراجعه به همه شعب بانک شهر و دریافت بن کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مانده قدر السهم بن کارت های دانشجویی و استادان از 16 تیرماه

دریافت مانده قدر السهم بن کارت های دانشجویی و استادان از 16 تیرماه