مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1397 ساعت 09:202018-07-01سياسي

چه کسی سکاندار استانداری کرمان می شود؟


این روزها بازار شایعات انتخاب استاندار کرمان داغ شده و هر روز شایعاتی درباره افراد مختلف برای سکانداری استانداری کرمان به گوش می رسد؛ از «شهباز حسن پور» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت، - این روزها بازار شایعات انتخاب استاندار کرمان داغ شده و هر روز شایعاتی درباره افراد مختلف برای سکانداری استانداری کرمان به گوش می رسد؛ از شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت، علی اصغر ابوسعیدی رستمی رییس سابق دانشگاه پیام نور کشور، محمد جواد فدایی سرپرست فعلی استانداری کرمان، مسعود مرسل پور فرماندار قرچک به عنوان گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان کرمان به وزارت کشور تا استاندار سابق خوزستان و سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای گذشته در شبکه های مجازی صحبت از نامی دیگر برای انتخاب استاندار کرمان است.

فرشید گلی زاده کرمانی متولد 1354 در کرمان دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت دانش از دانشگاه شفیلد است.

وی مشاور محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و فردی است که در ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و مجلس دهم همیشه در کنار محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح طلب دیده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی سکاندار استانداری کرمان می شود؟

چه کسی سکاندار استانداری کرمان می شود؟