مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1397 ساعت 09:262018-07-01سياسي

مردم را محرم خود بدانید/ با فرصت طلبان و اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع کنید


بسیج دانشجویی 20 دانشگاه کشور طی نامه ای خطاب به آیت الله لاریجانی رییس قوه قضاییه نوشتند: باید به سرعت شرکت ها و عوامل اخلالگر و متخلف را به نهاد های نظارتی و البته مردم معرفی و دقت شود که سرنوشت این امر مانند پرونده حقوق های نجومی یا پدیده های دیگری نشود.

- آنچه در دیدار حضرتعالی و مجموعه همکارانتان با رهبر معظم انقلاب از سوی معظم له مطرح گردید، همه نکاتی بود که طی دو سال گذشته به صورت ویژه، بار ها و بار ها توسط دانشجویان انقلابی به مجموعه بزرگواران قوه عدلیه کشور عرض شده بود.

لزوم برخورد شفاف، متواضعانه و از سر تفاهم با افکار عمومی و تلاش در جهت تقویت اعتماد آحاد ملت به توانایی این نهاد در تحقق عدالت در همه ابعاد و توجه به تبلیغات و عملیات رسانه ای دشمن و لزوم بازنگری در سیاست های تبیینی آن نهاد، همه و همه نکاتی بود که بار ها مطرح شده بود و مجددا از لسان رهبر انقلاب به مجموعه قوه قضاییه گوشزد شد.

بهتر از ما مستحضر هستید که کشور به دلایل متعددی درگیر معضلات متعدد اقتصادی و معیشتی است که ریشه شناسی آن در این مقال نمیگنجد آنچه مد نظر است نقش نهاد های نظارتی و قضایی در مسائل پیش آمده و نحوه عملکرد این ارگان ها در روز های پیش روست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را محرم خود بدانید/ با فرصت طلبان و اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع کنید

مردم را محرم خود بدانید/ با فرصت طلبان و اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع کنید