مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1397 ساعت 11:052018-07-01بين الملل

روند رسیدگی به پرونده مشرف طی روزهای آتی از سر گرفته می شود


دادگاه ویژه پاکستان که رسیدگی به پرونده "خیانت" پرویز مشرف را بر عهده دارد، اوایل ماه جاری میلادی جلسات استماع خود را از سر می گیرد.

- دادگاه ویژه پاکستان که رسیدگی به پرونده "خیانت" پرویز مشرف را بر عهده دارد، اوایل ماه جاری میلادی جلسات استماع خود را از سر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه اکانامیک تایمز، دادگاه ویژه پاکستان که از سوی دادگاه عالی این کشور با سه قاضی رسیدگی به محاکمه پرویز مشرف، رییس جمهور سابق پاکستان تشکیل شده است، روند رسیدگی به این پرونده را از اوایل ماه جاری میلادی از سر خواهد گرفت.

مشرف 74 ساله که پس از ترک کشورش به دلایل پزشکی از مارس 2016 در دوبی به سر می برد، به اتهام تضعیف قدرت قانون اساسی تحت محاکمه قرار دارد.

یاورعلی، رییس دادگاه عالی لاهور که ریاست این دادگاه ویژه را بر عهده دارد، از 2 تا 4 ژوییه برای جلسات استماع این پرونده خیانت در اسلام آباد خواهد ماند.

قرار بود روند رسیدگی به این پرونده زودتر از سر گرفته شود اما یکی از اعضای این دادگاه ویژه خارج از پاکستان به سر می برد و دادگاه نتوانست فعالیت خود را زودتر آغاز کند.

رییس پیشین این دادگاه ویژه در 29 مارس به عدم صلاحیت قضایی خود برای رسیدگی به این پرونده رای داد و به دنبال این اقدام، این دادگاه که در نوامبر 2013 و از سوی دادگاه عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رسیدگی به پرونده مشرف طی روزهای آتی از سر گرفته می شود

روند رسیدگی به پرونده مشرف طی روزهای آتی از سر گرفته می شود