مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1397 ساعت 13:202018-07-01اقتصادي

شهرستان املش با چالش آب شرب و کشاورزی مواجه است


​فرماندار املش، با اشاره به اینکه شهرستان املش از معدود شهرستان های گیلان است که با چالش آب شرب و کشاورزی مواجه است، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای پروژه سد لاستیکی این مشکل رفع گردد.

- یونس محمودی در گفت وگو با ایسنا – اظهار کرد: اعتبارات سال 96 شهرستان املش بالغ بر 13 میلیارد و 680 میلیون تومان بوده که نسبت به سال قبل آن 21 درصد رشد داشته است.

فرماندار املش، اجرای پروژه های نیمه تمام عمرانی و تامین مطالبات معوقات پیمانکاران را از اولویت های توزیع اعتبارات دانست و افزود: میزان تخصیص اعتبارات به صورت میانگین 46 درصد است.

وی املش را از شهرستان های نیمه برخوردار استان گیلان خواند و تصریح کرد: در حوزه گازرسانی از 146 روستا 87 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و شاخص بهره مندی شهرستان املش در حوزه گازرسانی 84 درصد بوده و نسبت به شاخص بهره مندی کشوری که 75 درصد است، بالاتر است.

این مقام مسئول، از برخورداری 110 روستای املش از آب شرب مطمئن خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان بهره مندی املش از آب آشامیدنی بهداشتی 82 درصد بوده و نسبت به شاخص بهره مندی کشوری که 75 درصد است، در جایگاه بالاتر قرار دارد.

محمودی ، با اشاره به اینکه شهرستان املش از معدود شهرستان های گیلان است که با چالش آب شرب و کشاورزی مواجه است، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان املش با چالش آب شرب و کشاورزی مواجه است

شهرستان املش با چالش آب شرب و کشاورزی مواجه است