مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 07:562018-07-02بين الملل

دبکافایل: گنبد آهنین اسراییل توان مقابله با موشک های نقطه زن حزب الله را ندارد


وب سایت صهیونیستی «دبکا فایل» در گزارشی اذعان کرد سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسراییل در برابر حمله های گسترده موشکی ناکارآمد است.

- " وب سایت صهیونیستی دبکا فایل در گزارشی اذعان کرد سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسراییل در برابر حمله های گسترده موشکی ناکارآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت دبکا فایل در مطلبی به ناکارآمدی سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین در برابر حمله های موشکی احتمالی اذعان کرد.

وب سایت دبکا فایل وابسته به محافل امنیتی اسراییل در گزارش خود نوشت: باتری های ضدموشکی گنبد آهنین برای پوشش همزمان دو جبهه شمالی (جولان) و جنوبی (نوار غزه) کافی نیست و اگر مرکز اسراییل هدف حمله موشکی قرار گیرد باید شمار آن ها افزایش یابد.

دبکافایل با اشاره به حملات راکتی گسترده اخیر گروه های مقاومت فلسطین افزود: حماس در روز های 20 و 27 ماه ژوئن بیش از 100 موشک و راکت را از نوار غزه به سمت شهر ها و روستا های اسراییل شلیک کرد.

گرچه اعلام هشدار ها و پناه بردن افراد به پناه گاه ها شمار زخمی ها را کاهش داد، اما این مسئله را نیز روشن کرد که باتری های گنبد آهنین دربرابرحملات گسترده و سنگین راکتی کارایی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبکافایل: گنبد آهنین اسراییل توان مقابله با موشک های نقطه زن حزب الله را ندارد

دبکافایل: گنبد آهنین اسراییل توان مقابله با موشک های نقطه زن حزب الله را ندارد