مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 09:062018-07-02سياسي

رییس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین: همایش بین المللی اربعین 97 برگزار می شود


رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برگزاری همایش بین المللی اربعین 97 خبر داد و گفت: ما منتظر پیشنهادات و مصوبات کمیته علمی برای تعیین زمان و مکان برگزاری این همایش در ایران و عراق هستیم.

- "، حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در پنجمین جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین 97 با اشاره به اینکه همایش بین المللی اربعین به تصویب رسیده است، گفت: این همایش با همکاری دستگاه های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون شورای سیاست گذاری همایش بین المللی اربعین سه جلسه برگزار کرده است و ما منتظر پیشنهادات و مصوبات کمیته علمی برای تعیین زمان و مکان برگزاری این همایش در ایران و عراق هستیم، افزود: مجمع جهانی اهل بیت مسئول بخش بین الملل، وزارت علوم مسئول شورای علمی، وزارت کشور مسئول پشتیبانی و صداوسیما هم مسئول رسانه و اطلاع رسانی این همایش است.

رییس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان عراقی به منظور برپایی همایش اربعین به صورت بین المللی اشاره کرد و گفت: برای برگزاری این همایش یک شورای علمی در عراق تشکیل خواهد شد و دانشگاه ها و وزارت علوم عراق نیز در برگزاری این همایش مشارکت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین: همایش بین المللی اربعین 97 برگزار می شود

رییس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین: همایش بین المللی اربعین 97 برگزار می شود