مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 11:152018-07-02فرهنگي

ناگفته های پگاه آهنگرانی از "تلاش برای ثبت یک کابوس "


پگاه آهنگرانی با اشاره به برخی موانع موجود بر سر راه تولید مستندش درباره تعطیلی خانه سینما گفت: «برخلاف تصور، مدیرعامل وقت و برخی اعضای هیات مدیره ی خانه ی سینما کوچک ترین کمکی به من نکردند.

- ناگفته های پگاه آهنگرانی از "تلاش برای ثبت یک کابوس " پگاه آهنگرانی با اشاره به برخی موانع موجود بر سر راه تولید مستندش درباره تعطیلی خانه سینما گفت: برخلاف تصور، مدیرعامل وقت و برخی اعضای هیات مدیره ی خانه ی سینما کوچک ترین کمکی به من نکردند.

آن ها به شدت نگران ساخته شدن چنین فیلمی بودند و به همین دلیل حتی آرشیو تصویری جشن های خانه ی سینما را نیز در اختیار من قرار ندادند.

بعدازظهر روز گذشته (یک شنبه دهم تیرماه) ابتدا مستند وقایع خانه سینما ساخته ی پگاه آهنگرانی در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمد و سپس این فیلم با حضور نیما عباس پور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در آغاز این جلسه پگاه آهنگرانی در پاسخ به پرسش ناصر صفاریان (مجری برنامه و مسئول جلسه های نمایش فیلم) درباره ی نحوه ی شکل گیری ایده ی ساخت این فیلم گفت: در سال های اخیر بارها در بزنگاه ها و حوادث مختلفی حضور داشتم و متوجه شدم با وجود فعالیت عکاسان خبری در محل، کم تر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های پگاه آهنگرانی از "تلاش برای ثبت یک کابوس "

ناگفته های پگاه آهنگرانی از "تلاش برای ثبت یک کابوس "