مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 14:502018-07-02فرهنگي

عرضه دستاوردهای کانون در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی


مجموعه ای از تولیدات بخش سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی عرضه می شود.

- عرضه دستاوردهای کانون در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی مجموعه ای از تولیدات بخش سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کانون، در این نمایشگاه که از 11 تا 15 تیر 97 برگزار می شود، اداره نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون نزدیک به 70 عنوان از سرگرمی های تولید شده در سال های اخیر را به علاقه مندان عرضه می کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بازی و اسباب بازی در فضایی به مساحت 21 مترمربع، 22 عنوان سرگرمی فکری، 14 عنوان لوح فشرده بازی های رایانه ای، 30 عنوان از کتاب های کاردستی و سرگرمی را به همراه عروسک های ملی دارا و سارا با انواع لباس های محلی عرضه کرده است.

هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی از 11 تا 15 تیر 97 هر روز از ساعت 9 تا 21 در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب تهران پذیرای خانواده ها و کودکان و نوجوانان علاقه مند است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دستاوردهای کانون در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی

عرضه دستاوردهای کانون در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی