مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 17:452018-07-02حوادث

کشف 2600 فقره اطلاعات حساب بانکی سرقتی در مازندران


جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سارق اینترنتی و کشف 2 هزار و 600 فقره اطلاعات حساب بانکی سرقتی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی مبنی بر سرقت بیش از 23 میلیون ریال وجه نقد به صورت اینترنتی از حساب بانکی اش توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، این فرد در شبکه های اجتماعی تلگرام با خرید اینترنتی یک نرم افزار و نصب آن روز دستگاه تلفن همراه پس از مدتی متوجه شد، اطلاعات حساب بانکی اش به سرقت رفته و از وی کلاهبرداری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، یادآور شد: با دریافت این اطلاعات، کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی رد سارقان اینترنتی را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

مفخمی، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی و اخذ نیابت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، دو متهم اصلی این پرونده به نام های " شیدا و سجاد – س" را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2600 فقره اطلاعات حساب بانکی سرقتی در مازندران

کشف 2600 فقره اطلاعات حساب بانکی سرقتی در مازندران