مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 09:262018-07-04فرهنگي

ماجرای بهم خوردن یک مهمانی در «پدر»+ تصاویر جدید


تصویربرداری سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی کماکان ادامه دارد و اخیرا صحنه درگیری بین اعضای خانواده با حضور بازیگران اصلی ضبط شده است.

- تصویربرداری سریال پدر به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی کماکان ادامه دارد و اخیرا صحنه درگیری بین اعضای خانواده با حضور بازیگران اصلی ضبط شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پدر که این روزها، آخرین بخش های تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد، اخیرا به ضبط صحنه درگیری بین اعضای خانواده رسیده است.

در این صحنه شخصیت محسن با بازی کاوه خداشناس با پدر و مادر همسرش که مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ایفاگر نقش آنها هستند، درگیر شده و این برخورد به بهم خوردن یک مهمانی در سریال منجر می شود.

از جمله دیگر بازیگران این سکانس هنرمندان جوانی هستند که اغلب با پدر برای نخستین بار به عنوان بازیگر حرفه ای شناخته خواهند شد.

این سریال که پیش از این گزینه اصلی شبکه دو برای پخش در ماه مبارک رمضان به حساب می آمد، احتمال دارد کنداکتور پس از جام جهانی را به خود اختصاص دهد.

پیش از این گروه برای رساندن پدر به آنتن رمضانی روزانه تا 17 ساعت مشغول به کار بودند و کار روزی 15 دقیقه جلو می رفت، ضمن اینکه بنا بود تیم دومی نیز در ایام ماه مبارک به صورت همزمان کار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بهم خوردن یک مهمانی در «پدر»+ تصاویر جدید

ماجرای بهم خوردن یک مهمانی در «پدر»+ تصاویر جدید