مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 14:052018-07-04سياسي

تحلیل پایگاه خبری لبنانی از سفیر جدید ایران در بیروت


یک پایگاه خبری لبنانی در یادداشتی مدعی شد که ایران در مرحله آتی دیپلماسی جدیدی در لبنان به کار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری لیبانون دیبایت نوشت: محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان چمدان های خود را بسته است و آماده بازگشت به کشور خودش است تا این پست را به محمد جلال فیروزنیا که قبل از انتخابات پارلمان لبنان انتخاب شده بود تحویل دهد.

در این یادداشت آمده است که محمد جلال فیروزنیا روز دوشنبه گذشته با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار داشته است و آقای لاریجانی به وی گفته است که در اواخر ماه سپتامبر آینده به لبنان سفر خواهد کرد و فیروزنیا باید ترتیبات دیدار با مقامات لبنانی را فراهم کند.

محمد فتحعلی که در آستانه اتمام ماموریت خود است قبل از ترک لبنان در حال دیدار با برخی مقامات رسمی و غیررسمی لبنانی است و دیروز سه شنبه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرده است.

این پایگاه خبری مدعی است که نکته قابل توجه این است که دیدارهای خداحافظی فتحعلی و آن چه که در سالن های سیاسی به آرامی رخ می دهد نشان می دهد که روش و اسلوب دیپلماسی ایران در بیروت که از زمان های طولانی به کار می رود در حال به پایان رسیدن است و ایران در مرحله آتی روش جدیدی در دیپلماسی خود در لبنان به کار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل پایگاه خبری لبنانی از سفیر جدید ایران در بیروت

تحلیل پایگاه خبری لبنانی از سفیر جدید ایران در بیروت