مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 15:202018-07-04فرهنگي

فیلمبرداری «مشت آخر» فخیم زاده کی تمام می شود؟


تهیه کننده فیلم «مشت آخر» اعلام کرد: از سرگیری فیلمبرداری این پروژه به پایان یافتن دوره نقاهت مهدی فخیم زاده و به دست آمدن سلامتی کامل او موکول می شود.

- تهیه کننده فیلم مشت آخر اعلام کرد: از سرگیری فیلمبرداری این پروژه به پایان یافتن دوره نقاهت مهدی فخیم زاده و به دست آمدن سلامتی کامل او موکول می شود.

سیدحامد حسینی در گفت وگویی با ایسنا با تشکر و قدردانی از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ایرانمهر که مهدی فخیم زاده بیش از یک هفته در آنجا بستری بود، بیان کرد: آقای فخیم زاده در تمام مدت زمانی که در بیمارستان بستری بود به درخواست ما و با هماهنگی بیمارستان، تا زمان ترخیص در بخش مراقبت های ویژه باقی ماند چرا که حد ملاقات ها قابل کنترل نبود.

او درباره فیلم منتشر شده از مهدی فخیم زاده روی تخت بیمارستان که توسط اورژانس منتشر شده بود، هم گفت: یکی از وظایف تهیه کننده این است که از عوامل پروژه خود و کسی همچون مهدی فخیم زاده که در رأس آن است مراقبت کند و من تمام تلاشم را کردم تا اتفاقی نیفتد که ایشان در شرایطی که روی تخت بیمارستان بودند دیده شوند و این برای خودشان هم بهتر بود اما به هر حال اتفاقی افتاد که با من هماهنگ نشده بود و جلوی آن را هم نمی شد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری «مشت آخر» فخیم زاده کی تمام می شود؟

فیلمبرداری «مشت آخر» فخیم زاده کی تمام می شود؟