مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1397 ساعت 09:002018-07-06اقتصادي

اسکوترهای برقی به ناوگان اوبر اضافه می شوند


شرکت اوبر می خواهد با تولید اسکوترهای برقی و افزودن آن به ناوگان حمل و نقل شهر سان فرانسیسکو، به حفظ محیط زیست، افزایش سودآوری و تصرف بیشتر بازار این شهر بزرگ بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت The Verge، شرکت اوبر (Uber) یک سرویس آنلاین درخواست خودرو و تاکسی مستقر در سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکاست.

کاربران با نصب و عضویت در اپلیکیشن مخصوص گوشی هوشمند قادر خواهند بود با یافتن و تماس با نزدیکترین راننده، به مقاصد و موقعیت مورد نظر خود سفر کنند.

حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده نشان می دهد که اوبر درصدد افزایش سهم خود در بازار شهرهای بزرگی همچون سان فرانسیسکوی آمریکاست و بدین منظور درحال توسعه سرمایه گذاری هایش برای گسترش استفاده از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست همچون خودروهای خودران، برقی و الکتریکی و هیبریدی است.

حالا اوبر با افزودن دوچرخه و اسکوترهای برقی می خواهد چرخه حمایت خود از محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی شهروندان را تکمیل کند.

اوبر با خرید شرکت تولید اسکوترهای برقی جامپ و درخواست مجوز برای تردد این وسائل نقلیه سبک و پاک در ناوگان خود در شهر سان فرانسیسکو، به دنبال تصرف بازار حمل و نقل در این شهر بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوترهای برقی به ناوگان اوبر اضافه می شوند

اسکوترهای برقی به ناوگان اوبر اضافه می شوند