مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1397 ساعت 13:252018-07-06بين الملل

لودریان: بعید است بسته پیشنهادی مان پیش از نوامبر آماده شود


وزیر امورخارجه فرانسه با بیان اینکه بعید است بسته اقتصادی اروپا برای حفظ برجام تا پیش از نوامبر آماده شود، از ایران خواست از تهدید به زیر پاگذاشتن تعهدات برجامی اش دست بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسه روز جمعه (امروز) به تهران هشدار داد که تهدیدات خود برای بازگشت به برنامه هسته ای اش را در شرایطی که دیگر طرف های برجام برای حفظ آن تلاش می کنند، متوقف کند.

خروج دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از توافق هسته ای با ایران و تصمیم وی برای بازگرداندن تحریم ها علیه تهران موجب بروز مشکلاتی برای دیگر اعضای توافق در مسیر اجرای آن شده است.

پاریس همچنین اعلام کرد که بعید است قدرت های اروپایی بتوانند بسته اقتصادی پیشنهادی برای حفظ توافق هسته ای را تا پیش از ماه نوامبر آماده کنند.

ژان ایو لودریان وزیر امورخارجه فرانسه پیش از سفر به وین برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام در گفت وگو با یک شبکه رادیویی فرانسوی اظهار داشت: آنها باید دست از تهدیدات خود بردارند، در این صورت ما می توانیم راه حل هایی را بیابیم تا تهران بتواند از امتیازات اقتصادی لازم برخوردار شود.

لودریان همچنین گفت که نه تنها قدرت های اروپایی بلکه روسیه و چین در حال کار روی یک سازوکار اقتصادی برای کاهش تاثیرات تحریم های سخت آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان: بعید است بسته پیشنهادی مان پیش از نوامبر آماده شود

لودریان: بعید است بسته پیشنهادی مان پیش از نوامبر آماده شود