مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1397 ساعت 14:112018-07-06بين الملل

ضربات سنگین حشد الشعبی به هسته های خاموش داعش


همزمان با عملیات گسترده نیرو های عراقی در استان کرکوک، رزمندگان بسیج مردمی عملیاتی را علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در محور شمال استان صلاح الدین آغاز کردند.

- همزمان با عملیات گسترده نیرو های عراقی در استان کرکوک، رزمندگان بسیج مردمی عملیاتی را علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در محور شمال استان صلاح الدین آغاز کردند.

رزمندگان تیپ 31 و نیرو های گردان سرایا الدفاع بسیج مردمی در گام نخست، عملیات را از محور غربی شهر راهبردی بیجی علیه تروریست های داعش در شمال غرب منطقه صینیه انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش در منطقه صینیه مخفی شده اند؛ بیابانی بودن این منطقه باعث شده تروریست ها به خوبی بتوانند در این محور نفوذ کنند.

در جریان عملیات 24 ساعت گذشته نیرو های عراقی در منطقه صینیه ، امنیت به ده ها روستا بازگشت و هسته های خاموش داعش ضربات سنگینی را متحمل شدند؛ تعداد زیادی از تله های انفجاری هم در این منطقه کشف و خنثی شد.

یک منبع میدانی به اهمیت تامین امنیت منطقه صینیه اشاره کرد و گفت: نیرو های عراقی در این عملیات درصدد هستند امنیت مناطق حومه از جمله پایگاه هوایی K2، شهر و پالایشگاه بیجی را به طور کامل تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربات سنگین حشد الشعبی به هسته های خاموش داعش

ضربات سنگین حشد الشعبی به هسته های خاموش داعش