مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1397 ساعت 08:052018-07-07سياسي

مشکل جدی سیستان و بلوچستان در حوزه اشتغال است


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه اشتغال، استان با مشکل جدی دست به گریبان است و اغلب جوانان منطقه بیکار هستند، در حالی که در تقسیم های کشوری، - سیستان و بلوچستان 30 درصد از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر حسینعلی شهریاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: آمار و اطلاعاتی که ارائه می شود با واقعیت برابری ندارد و در اشتغال زایی اگر اطلاعات اعلام شده صحت دارد پس نباید در استان این میزان جوان بیکار جویای کار باشند، این اختلاف آمار دولت با شرایط استان هیچ تناسبی ندارد.

وی ادامه داد: از نظر امنیتی، اتفاق هایی در استان رخ می دهد که نمی توان گفت مختص این منطقه است و می توان حتی در تهران اتفاق هایی بدتر از آن را شاهد بود، پس سیستان و بلوچستان استان ناامنی نیست و شاخص های امنیتی منطقه رو به بهبود است، به همین دلیل دیگر ساکنان این منطقه شاهد اتفاق های ناگوار سال های گذشته نیستند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار شاخص های امنیتی، بهداشت هم در استان روند رو به رشدی داشته و در حوزه درمان تخت های زیادی به ظرفیت استان افزوده شده است.

شهریاری در ادامه به موضوع منطقه آزاد سیستان نیز اشاره و اظهار کرد: لایحه منطقه سیستان در کمیسیون عمرانی مجلس تصویب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جدی سیستان و بلوچستان در حوزه اشتغال است

مشکل جدی سیستان و بلوچستان در حوزه اشتغال است