مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1397 ساعت 17:102018-07-07حوادث

تانکرهای سوخت به سامانه سپهتن مجهز می شوند


مطابق با قانون ناوگان مسافربری بین جاده ای، کلاس اتوبوس در حال حاضر و تا نکرهای حامل سوخت در آینده ای نزدیک به سامانه سپهتن (سیستم پایش هوشمند تردد ناوگان) تجهیز می شوند.

- رییس پلیس راه استان هرمزگان گفت: مطابق با قانون ناوگان مسافربری بین جاده ای، کلاس اتوبوس در حال حاضر و تا نکرهای حامل سوخت در آینده ای نزدیک به سامانه سپهتن (سیستم پایش هوشمند تردد ناوگان) تجهیز می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی اسفندانی در نشستی خبری با اشاره به اهمیت تست های اعتیاد و الکل اظهار کرد: در سال جاری بالغ بر 25 درصدد تست ها با توجه به کیفیت تست گیری مثبت بوده است.

وی با بیان این که بیش از پنج درصد کاهش جان باختگان جاده ای داشته ایم، خاطرنشان کرد: پنجاه درصد تصادفات استان در محور شرق به ویژه محور جغین- رودان و هشت بندی و میناب رخ می دهد.

رییس پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به این که خطرات زیادی شامل حال راکبان موتورسیکلت می شود، افزود: در مدت سه ماهه گذشته 780 کلاه کاست به موتورسیکلت سواران داده شده است.

اسفندانی از اجرایی شدن ماده هشت قانون حمل ونقل از تجهیز ناوگان مسافربری بین جاده ای کلاس اتوبوس به سامانه سپهتن (سیستم پایش هوشمند تردد ناوگان) و پس از آن تانکرهای حامل سوخت در آینده ای نزدیک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکرهای سوخت به سامانه سپهتن مجهز می شوند

تانکرهای سوخت به سامانه سپهتن مجهز می شوند