مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1397 ساعت 08:202018-07-08اجتماعي

آغاز برنامه 100 روزه «آب و تالاب» در سازمان محیط زیست؛ به زودی


مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: به زودی اجرای برنامه 100 روزه سازمان محیط زیست با موضوع «آب و تالاب» آغاز خواهد شد.

- آغاز برنامه 100 روزه آب و تالاب در سازمان محیط زیست؛ به زودی مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: به زودی اجرای برنامه 100 روزه سازمان محیط زیست با موضوع آب و تالاب آغاز خواهد شد.

ژیلا آقایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سال 96 برنامه 100 روزه معاونت آموزش و پژوهش با محوریت پسماند اجرا شد، گفت: به دنبال همین برنامه، بنا داریم برنامه دیگری در بازه 100 روز به صورت ملی و در سطح کلیه استان ها با محوریت آب و تالاب اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های مربوط به برنامه 100 روزه دوم در حال انجام و در مراحل پایانی است گفت: سند آن در سطح کلان و با همکاری دو دفتر مشارکت های مردمی و دفتر آموزش سازمان محیط زیست نوشته شده است.

در همین راستا هم هفته پیش کارگاهی با حضور ادارات محیط زیست استان ها در استان قزوین برگزار شد و در این جلسه جزییات این برنامه را برای استان ها تبیین کردیم.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه سعی داریم در بازه های کوتاه مدت در حوزه محیط زیست موضوع محور عمل کنیم، ادامه داد: در پایان هفته جاری و بعد از جلسه با ادارات کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه 100 روزه «آب و تالاب» در سازمان محیط زیست؛ به زودی

آغاز برنامه 100 روزه «آب و تالاب» در سازمان محیط زیست؛ به زودی