مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1397 ساعت 23:302018-07-08فناوري

شگرد جدید پیامک های تبلیغاتی؛ مهندسی اجتماعی و کلاهبرداری از مردم


ایجاد مزاحمت برای کاربران با تبلیغات پیامکی و تلفنی ناخواسته یا فریب آن ها به روش های مختلف از وعده های جوایز متعدد تا شارژ یا سرویس رایگان، - شگرد جدید پیامک های تبلیغاتی؛ مهندسی اجتماعی و کلاهبرداری از مردم ایجاد مزاحمت برای کاربران با تبلیغات پیامکی و تلفنی ناخواسته یا فریب آن ها به روش های مختلف از وعده های جوایز متعدد تا شارژ یا سرویس رایگان، تمامی ندارد و این بار حتی به راه های مهندسی اجتماعی هم کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داستان پیامک های تبلیغاتی از کاشت موهای طبیعی تا دانشگاه بدون کنکور و تبلیغات انواع شرکت های تجاری و سازمانی موضوع جدیدی نیست.

در حالی که پیامک های تبلیغاتی به نوعی مزاحم برای کاربران تبدیل شده بودند، از مسوولان رگولاتوری تا وزیر ارتباطات بسیج شدند تا جلوی این تبلیغات را بگیرند.

راه هایی مانند استفاده از سامانه شکایت برای سرشماره های ارسال شده یا مسدود کردن شماره هایی که تنها به ارسال پیامک اقدام می کردند.

پس از تبلیغات پیامکی که به نوعی جلوی آن ها گرفته می شد، نوبت به .

در عین حال، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حتی از احتمال مسدود کردن برخی شماره ها بدون دریافت شکایت هم خبر داده و گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مشغول نوشتن ضوابطی هستیم تا بتوانیم یکسری شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد جدید پیامک های تبلیغاتی؛ مهندسی اجتماعی و کلاهبرداری از مردم

شگرد جدید پیامک های تبلیغاتی؛ مهندسی اجتماعی و کلاهبرداری از مردم