مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 09:002018-07-09ورزشي

سفیر ایران در کرواسی: تلاش ها برای اعتلای نام ایران در ورزش جهان ستودنی است


سفیر ایران در کرواسی با تجلیل از قهرمانی کشتی گیران آزادکار و فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان تاکید کرد که وزارت ورزش و فدراسیون کشتی تلاش های موثری برای اعتلای نام و جایگاه ایران در ورزش جهان انجام می دهند که شایسته تقدیر است.

- محمدرضا صادق در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کرواسی، درباره حضور در سالن رقابت های کشتی نوجوانان جهان و دیدار و گفت وگو با فرنگی کاران نوجوان تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران موفق شد بالاتر از تیم های آمریکا و روسیه بر سکوی نخست جهان قرار گیرد تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی های فرزندان عزیز این مرز و بوم باشیم.

حدود 700 کشتی گیر از 36 کشور جهان در کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان در کرواسی حاضر شدند و قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در جهان بار دیگر نشان داد نوجوانان و جوانان ایرانی شایسته کسب افتخار و ایستادن بر قله های افتخار را دارند.

سفیر ایران در کرواسی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه ورزش و مخصوصا رشته های مدال آور همچون کشتی از نگاه دولت گفت: آقای سلطانی فر روز شنبه در تماسی که با من داشتند با حساسیت و دقت پیگیر اوضاع کشتی گیران ایران بود و بنده نیز این اطمینان را به وزیر دادم که تا حد امکان هر کاری که از دستمان برآید برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در کرواسی: تلاش ها برای اعتلای نام ایران در ورزش جهان ستودنی است

سفیر ایران در کرواسی: تلاش ها برای اعتلای نام ایران در ورزش جهان ستودنی است