مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 11:462018-07-09سياسي

غرور ثروت با ماشین های چند صد میلیونی/ دستگاه قضایی با بی قانونی برخورد کند


چند وقتی است برخی مسیرها و خیابان های نیشابور بعد از غروب آفتاب و نیمه های شب تبدیل به پیست اتومبیل رانی برخی جوانان شده که با ماشین های چند صد میلیونی اقدام به رالی شبانه می کنند و امنیت و آرامش مردم را از بین می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، سرعت همیشه یکی از جذاب ترین چالش های پیش روی انسان بوده است و همیشه سعی کرده تا از این جذابیت بهره ببرد، اما گاهی همین سرعت نه تنها به بزرگ ترین خطر انسان تبدیل می شود بلکه جان دیگران را نیز به خطر می اندازد.

همه ما مسابقات سرعت را در پیست های اتومبیل رانی دیده ایم و از آن لذت برده ایم ولی همگان فرق پیست و خیابان را درک می کنیم؛ اما چند سالی است بعضی افراد سعی کرده اند برای ارضای حس کنجکاوی خود در رابطه با سرعت، خیابان ها را به عنوان پیست استفاده کنند.

علاوه بر خطرات رانندگی با سرعت زیاد که همیشه انسان را تهدید می کند، خطرات این امر در مسیر عبور دیگر اتومبیل هایی که شاید رانندگان آن ها از تجربه کافی برخوردار نباشند یا اینکه فردی به قصد عبور از خیابان جلو این خودروها بیاید قابل لمس است.

چند وقتی است در نیشابور برخی مسیرها بعد از غروب آفتاب و نیمه های شب تبدیل به پیست اتومبیل رانی برخی جوانان شده است، مردم شهرک های شمالی مخصوصاً بلوارهای فضل، غزالی، معلم در کنار خیابان پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرور ثروت با ماشین های چند صد میلیونی/ دستگاه قضایی با بی قانونی برخورد کند

غرور ثروت با ماشین های چند صد میلیونی/ دستگاه قضایی با بی قانونی برخورد کند