مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1397 ساعت 14:002018-07-10سياسي

ادعای محمود صادقی درباره رشوه گرفتن تعدادی از نمایندگان مجلس


رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس ادعا کرد که در جریان تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران یکی از نمایندگان به ارزش یک میلیارد هولوگرام تغییر کاربری و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس کارت پول پنج میلیون تومانی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود صادقی رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی در نشستی که با عنوان فساد، معضل فراجناحی جمهوری اسلامی در خبرگزاری ایرنا برگزار شد، به بیان تعریفی از فساد سیستماتیک پرداخت و گفت: بر اساس متون علمی، فساد سیستماتیک به وضعیتی می گویند که افراد یا سازمان ها و گروه ها برای پیشبرد کار خود هیچ آلترناتیوی جز آلوده شدن به فساد نداشته باشند.

همچنین اگر در دستگاهی که نهاد مسئول مبارزه با فساد است نه تنها عزمی برای مبارزه با فساد وجود نداشته باشد بلکه تسهیل کننده آن نیز باشد، فساد سیستماتیک اتفاق می افتد.

وی با اشاره به مصادیقی از عدم وجود عزم کافی در برخی دستگاه ها در اجرای قانون اظهار کرد: در سال 94 قانون نحوه رسیدگی به دارایی مقامات و کارگزاران کشور تصویب شد و قوه قضاییه به عنوان مجری این قانون مکلف به تدوین آیین نامه های اجرایی آن طی شش ماه شد اما تا به امروز و با گذشت سه سال خبری از اجرای این قانون نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای محمود صادقی درباره رشوه گرفتن تعدادی از نمایندگان مجلس

ادعای محمود صادقی درباره رشوه گرفتن تعدادی از نمایندگان مجلس