مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 08:412018-07-11ورزشي

رادیو و تلویزیون برای توسعه ورزش زورخانه ای برنامه تهیه کنند


رادیو و تلویزیون، شهرداری ها و آموزش و پرورش باید برای توسعه ورزش پهلوانی زورخانه ای برنامه اجرایی تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیشکسوتان ورزش پهلوانی زورخانه ای استان قم با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شما پلهوانان سرمایه ایران هستید و از اینکه می بینم شما در قم با روحیه شاداب فعالیت می کنید بسیار خرسند هستم.

لاریجانی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای هنر بسیار خوب و عمیقی است، بیان کرد: ورزش پهلوانی و زورخانه ای جسم، روح و جان را قوی می کند.

وی افزود: اشعاری که مرشد جوان قرائت کرد نشان می دهد که تا چه اندازه ورزش پهلوانی ما با فرهنگ اسلامی و خصوصیاتی معنوی عجین است.

لاریجانی با بیان اینکه در گذشته عیاران همیشه خصلت پهلوانی در آنها بروز داشت و لازم است که این فرهنگ را حفظ کنیم، ادامه داد: متأسفانه در زندگی مدرن خیلی از مسائل از آن خصلت بومی خود خارج شده اند و باید این میراث ارزشمند را حفظ کرد و شما پیشکسوتان سرمایه هستید، زیرا باید این میراث را به نسل های دیگر منتقل کنید که این امر وجهه خوبی برای ورزش کشور دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خصوصیت ورزش پهلوانی که همزمان روح را لطیف و جسم را قوی می کند در جای دیگری مشاهده نمی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو و تلویزیون برای توسعه ورزش زورخانه ای برنامه تهیه کنند

رادیو و تلویزیون برای توسعه ورزش زورخانه ای برنامه تهیه کنند