مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 15:462018-07-11سياسي

برنامه های اخیر در کوه «صفه» شرم آور بود/ علما با شادی مخالف نیستند


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برنامه های برگزارشده در کوه صفه شرم آور و بر خلاف عرف و تأیید مرجعیت بود، گفت: وقتی می خواهند جشنی در اصفهان برگزار کنند، - مرجعیت آن را تأیید کند و باید مراقبت کنند از اختلاط و فساد جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، حجت الاسلام سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در نخستین جشنواره چادرهای آسمانی با بیان اینکه حجاب قبل از آن که دستور دین باشد یک حکم عقلانی است، اظهار کرد: در خصوص حجاب عقل به انسان دستور می دهد و دین تأکید می کند.

وی افزود: خداوند در آیه 59 سوره مبارکه احزاب وقتی که دستور به حجاب داده می دهد، بلافاصله مصلحت عقلی آن را ذکر می کند، در حالی که اگر این حکم تعبدی بود گفته می شد حکم را اجرا کنید، چراکه فرمان خداست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص حکم عقلانی حجاب و عفاف گفت: خداوند در آیه ذکرشده می فرماید اگر چادر را به خود نزدیک کنند بهتر شناخته می شوند که زنان پاک دامنی هستند و مورد اذیت واقع نمی شوند .

وی ادامه داد: مردم ایران قبل از اسلام هم مردمی باحیا بودند و زنان ما همان طور که از تصاویر و آثار باستانی ما پیداست از 3 هزار سال پیش عفاف و پوشش صحیح را رعایت کرده و از پوشش چادر استفاده می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اخیر در کوه «صفه» شرم آور بود/ علما با شادی مخالف نیستند

برنامه های اخیر در کوه «صفه» شرم آور بود/ علما با شادی مخالف نیستند