مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 16:262018-07-11اقتصادي

حجم صادرات از ایران به عراق 2 برابر شده است


دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: زمینه خوبی برای صادرات به عراق وجود دارد و از ابتدای سال حجم صادرات از ایران به عراق حدود دو برابر افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسن دانایی فرد ظهر امروز در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان کرمان با مسؤولان اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار داشت: آمار صادراتی استان کرمان با توجه به ظرفیت ها و شناختی که از این استان وجود دارد، پایین است و انتظار بیش از این را داریم.

مشاور معاون اول رییس جمهور بیان داشت: صادرات ما به کشور عراق کم نیست، اما ظرفیت تولید ما برای ارسال عراق بیش از اینهاست.

دانایی فرد عنوان کرد: چرا در استان کرمان که استانی اقتصادی است، باید این آمار از صادرات وجود داشته باشد، ما می خواهیم آسیب شناسی و بررسی داشته باشم تا دلیل این امر را بدانیم.

وی افزود: بیشترین حجم صادرات به عراق می رود، با این وضعیت که متوسط بهای هر تن کالایی که در کشور ما صادر می کنیم حدود 420 دلار و در عراق نزدیک 900 دلار است.

دانایی فرد عنوان کرد: بازار عراق، شاید سخت باشد، اما غیرممکن نیست، ما به 101 کشور صادرات داریم که 25 درصد واردات عراق از ایران است.

مشاور معاون اول رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه با بیان اینکه باید بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم صادرات از ایران به عراق 2 برابر شده است

حجم صادرات از ایران به عراق 2 برابر شده است