مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 22:512018-07-11بين الملل

توصیه وزیر صهیونیستی به کشور های اروپایی برای قطع تعامل مالی با ایران


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن انتقاد از کشور های اروپایی و متهم کردن آن ها به دخالت در امور تل آویو، خواستار قطع روابط مالی اروپا با ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از کشور های اروپایی خواست تا داد و ستد تجاری خود را با ایران قطع کنند.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم اسراییل در پیام توییتری کشور های اروپایی را متهم به دخالت در امور داخلی فلسطین اشغالی کرد.

لیبرمن در ادامه با دخالت در امور داخلی ایران گفت: کشور های اروپایی به خود اجازه می دهند در امور داخلی اسراییل دخالت کنند، اما در پول دادن به ایران هیچ مشکلی ندارند.

لیبرمن در پیام خود نوشت: اگر آن ها (اروپایی ها) اندکی بیشتر صادق و کمتر ریاکار بودند، تمام تماس های خود را با ایران قطع می کردند.

سرکوب های خشونت آمیز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین که به شهادت شمار زیادی از آن ها منجر شده، مورد انتقاد اکثر کشور ها از جمله کشور های اروپایی قرار گرفته است.

گوشه ای از اقدام های غیرانسانی صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع غزه سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین به تازگی اعلام کرد که 35 فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس در مرز غزه زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر صهیونیستی به کشور های اروپایی برای قطع تعامل مالی با ایران

توصیه وزیر صهیونیستی به کشور های اروپایی برای قطع تعامل مالی با ایران