مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 13:262018-07-12سياسي

ازبکستان و روسیه رزمایش مشترک برگزار می کنند


ازبکستان و روسیه برنامه ریزی کرده اند تا پایان سال جاری میلادی در میدان آموزش تیراندازی «فاریش» استان جزخ این کشور رزمایش مشترک برگزار کنند.

- ازبکستان و روسیه برنامه ریزی کرده اند تا پایان سال جاری میلادی در میدان آموزش تیراندازی فاریش استان جزخ این کشور رزمایش مشترک برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در تاشکند، ازبکستان و روسیه برنامه ریزی می کنند تا پایان سال جاری میلادی در میدان آموزش تیراندازی فاریش استان جزخ این کشور رزمایش مشترک برگزار کنند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این روزها هیئت ازبکستان متشکل از فرماندهان واحدهای نیروی مسلح این کشور برای آموزش تجربه تدارک نظامی دومین کلیه صنوف ارتش حوزه مرکزی نظامی به استان های سامارا و اورنبورگ سفر کردند.

نظامیان روسیه در چارچوب توافقات به دست آمده بین فرماندهی حوزه مرکزی نظامی روسیه و روسای وزارت دفاع ازبکستان تجربیات خودرا با همکاران ازبکی خود در میان خواهند گذاشت.

نمایندگان ازبکستان طی 20 روز توی جلسات واحدهای ارتش پیاده نظام مکانیزه، تان و توپخانه ای حضور پیدا می کنند، با امور سازماندهی برگزاری رزمایش و تمرینات تاکتیکی، مراسم های آمادگی نظامی در ترکیب واحدهای مختلف آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و روسیه رزمایش مشترک برگزار می کنند

ازبکستان و روسیه رزمایش مشترک برگزار می کنند