مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-13سياسي

اگر از حج بهر برداری صحیح می شد، امروز جهان اسلام مبتلا به این شرایط سخت نبود


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید به اینکه حج ابراهیمی صلح بین المللی و امنیت جهانی است، گفت: اگر از حج بهر ه برداری صحیح می شد، امروز جهان اسلام مبتلا به این شرایط سخت نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسگر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با تبریک هفته حج به تمام مسلمانان جهان اظهار کرد: فعلاً شرایطی به وجود آمده که دشمن می خواهد از این طریق مردم را به ستوه بیاورد و قطعاً باید در برابر شرایط مقاوم باشیم تا در نهایت وعده نصرت الهی محقق شود.

وی افزود: حج در بین عبادات از امتیازات ویژه ای برخوردار بوده و می تواند برای فرد و جامعه و عرصه بین المللی تاثیرگذار باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: حاجی بعد از شرایط استطاعت به مکه مشرف می شود و با تمرینی که خداوند بر او مقرر کرده، زمینه ای فراهم می شود تا از نظر روحی و اخلاقی تحول پیدا کرده و با ابراهیم بت شکن و ائمه اطهار(ع) آشنا شده و تلاش می کند که خود را به آنها نزدیک کند.

وی عنوان کرد: حاجی در خود مدینه منوره نیز با الگوهایی که برای حیات بشری قرار داده شده، آشنا می شود و از سیره پیغمبر و ائمه(ع) آرمیده در بقیع درس زندگی گرفته و بعد از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر از حج بهر برداری صحیح می شد، امروز جهان اسلام مبتلا به این شرایط سخت نبود

اگر از حج بهر برداری صحیح می شد، امروز جهان اسلام مبتلا به این شرایط سخت نبود